Construit pe schema afacerii Dvs.

Soluții complete ERP dezvoltate pentru nevoile afacerii Dvs.

Oamenii sunt resursele Dvs. cele mai valoroase

HR & Payroll management vă ajută să aveți grijă de angajații Dvs.

Noul mod de a lucra împreună

Soluții de management al documentelor și fluxurilor de lucru în secolul XXI.

Dvs. aveți datele, noi avem răspunsurile

Business Intelligence vă ajută să ințelegeți și să interpretați datele

Mai puternici împreună

Fiecare verigă din lanțul de aprovizionare trebuie să lucreze în armonie.

Conectați managementul cu zona de producție

Vă oferim un set complet pentru coordonarea tuturor operațiunilor de fabricație.

Oferiți servicii profesioniste

Controlați permanent proiectele și finanțele Dvs.

Construit special pentru instituțiile publice

Soluții pentru administrare în secolul XXI.

Luați decizii bazate pe cunoștințe financiare complete

Fiecare companie are nevoie de departamente administrative și financiare puternice care să formeze baza unei creșteri continue. În momentul în care softurile generice și Spreadsheet-ul nu vă mai pot asigura dezvoltarea, nevoia unui sistem de gestiune economică devine stringentă. Punem la dispoziția echipei Dvs. instrumente care ajută la optimizarea sarcinilor administrative și financiare astfel încât să puteți concentra resursele pe creșterea economică.

Cum ajută COSYS ERP departamentele administrative și financiare?

Puneți tehnologia să lucreze pentru Dvs.

Obțineți un avantaj competitiv prin utilizarea celor mai noi tehnologii pentru a optimiza procesele de afacere. Suntem o companie certificată de Microsoft Gold din 1998.

 

Un singur sistem integrat

1×1 – eliminați erorile și economisiți timp prin înregistrarea documentelor o singură dată într-un sistem centralizat, integrat cu toate procesele specifice, unde puteți căuta, lista și imprima cu ușurință.

Contabilitate mai eficientă

Simplificați contabilitatea prin înregistrarea automată a notelor de contabilitate din toate modulele ERP și prin rapoarte după diferite standarde cu sistemul nostru flexibil. Economisiți timp prin închiderea automată a conturilor. 

Gestionarea plăților

Controlați permanent finanțele afacerii Dvs. urmărind toate detaliile plăților, clienților și ale furnizorilor Dvs. Gestionați facturile, opțiunile și termenii de plată, precum și penalitățile aplicate.

 

Planificați viitorul

Reactionați din timp folosind rapoarte generate automat, customizabile după diverse criterii și strategii bugetare. Vă oferim o perspectivă financiară pentru a sprijini deciziile Dvs, pentru a controla costurile și pentru a optimiza rentabilitatea.

 

Suntem aici să vă susținem

Infrastructură de rețea, outsourcing, suport 24/7 și depanare – toate sunt în grija noastră. Noi înțelegem că fiecare companie are nevoi diferite, de aceea serviciile noastre sunt concepute pentru a vă găsi o soluție care este perfect adaptată modului în care Dvs. conduceți afacerea. 

Optimizați procesele administrative de rutină și managementul resursei umane.

Ca parte a unui software ERP integrat, HR & Payroll management include toate elementele legate de resursele umane și managementul salarizării: recrutare, concedii medicale, urmărirea absențelor și sărbătorilor, plata angajatilor la timp, direct în contul lor bancar.

Cum vă poate ajuta HR & Payroll management în gestionarea angajaților?

Puneți tehnologia să lucreze pentru Dvs.

Obțineți un avantaj competitiv prin utilizarea celor mai noi tehnologii pentru a optimiza procesele de afacere. Suntem o companie certificată de Microsoft Gold din 1998. 

Un singur sistem integrat

Stocați toate informațiile despre angajați într-un sistem centralizat și sigur. Integrat cu sistemul ERP, puteți trimite costurile de salarizare în mod automat la modulele financiare. 

Salarizare și taxe

Calculați salariile și rețineți deducerile fiscale cu calculatorul de impozit pe salarii. Plătiți-vă angajații prompt, direct în contul lor bancar. 

Concedii medicale și de sărbători

Țineți evidența concediilor medicale, absențelor și concediilor de odihna, toate într-un singur loc.

Declarații

Eliminați erorile si economisiți timp prin generarea automată a declarațiilor. 

Suntem aici să vă susținem

Infrastructură de rețea, outsourcing, suport 24/7 și depanare: toate sunt în grija noastră Noi înțelegem că fiecare companie are nevoi diferite, de aceea serviciile noastre sunt concepute pentru a vă găsi o soluție care este perfect mulata pe felul in care Dvs conduceți afacerea. 

Transformați ideiile în realitate

În economia dinamică a zilelor noastre căutarea prin teancuri de hârtii nu mai este o soluție fezabilă. Totodată, pe lânga faptul că irosește timpul prețios al angajaților, implică și costuri financiare mari. Îmbunătățiți colaborarea în cadrul organizației dvs. prin împărtășirea, organizarea și gestionarea informațiilor și proiectelor. Transformați ideile în realitate prin gestionarea eficientă a întregului proces de colaborare cu Microsoft Office SharePoint 2013 integrat cu Office 365.

Cum poate sistemul pentru Documente și Procese de lucru să vă ajute compania?

Puneți tehnologia să lucreze pentru Dvs.

Obțineți un avantaj competitiv prin utilizarea celor mai noi tehnologii pentru a optimiza procesele de afacere. Suntem o companie certificată de Microsoft Gold din 1998.

Într-un singur loc

Urmăriți toate corespendentele primite și trimise într-o singură locație securizată, asigurând că veți găsi tot timpul ușor ceea ce căutați.

Transformați problemele în soluții

Înregistrați problemele, asignați task-uri si termene limită angajaților și urmăriți simplu cine este responsabil și ce probleme rămân de rezolvat.

Consultanță și training

Familiarizați echipa Dvs. cu noul mod de a colabora. Oferim training complet și consultanță în Microsoft SharePoint 2013.

Gestionare

Reinventați modul de a lucra împreună prin împărtășirea ideilor, organizarea informațiilor, administrarea persoanelor, proiectelor și documentelor.

Un sistem integrat

Integrați fluxurile de lucru specifice și proiectele cu restul soluțiilor ERP.

Transformați datele în cunoștințe valoroase pentru a proiecta conștient viitorul afecerilor Dvs.

Toată lumea ar vrea să ințeleagă trecutul și să prezică viitorul. Cosys BI colectează și extrage informații valoroase din multitudinea de date produse de compania Dvs. în fiecare zi. Ajutați-vă angajații să ia decizii informate, asigurându-le acces 24/7 la rapoartele customizate care oferă noi perspective asupra factorilor care vă afectează intreprinderea. Permiteți identificarea ușoară a problemelor și a posibilelor înbunătățiri, astfel veți deveni din ce în ce mai competitivi.

Cum vă ajută Business Intelligence la cresterea companiei Dvs.?

Rapoarte flexibile, generate automat

Rapoarte directe și ușor de înțeles generate în timp real, adaptate obiectivelor afacerii Dvs. care vă vor ghida în luarea deciziilor strategice celor mai bune.

Un sistem integrat

Ca parte a unui sistem integrat de ERP, Cosys BI vă ajută să colectați, organizați și analizați toate datele din operațiile Dvs. de business și să le transformați în cunoștințe valoroase.

Procesarea volumelor mari de date

Gestionarea volumelor mari de date poate fi o sarcină care necesită multe resurse. Noi oferim opțiunea pentru outsourcing al datelor, astfel încât Dvs. primiți înapoi direct rezultatul interogărilor Dvs.

Aveți în vedere imaginea de ansamblu

Prin interogări adaptabile vă oferim posibilitatea de a privi datele generate de afacerea Dvs din perspective și nivele de detaliu diferite pentru o viziune de ansamblu completă.

La îndemână

Aveți acces tot timpul la informațiile de care aveți nevoie . Puteți accesa informatiile prin orice dispozitiv, printr-o interfață user-friendly îmbunătățind astfel viteza de reacție a companiei Dvs.

Suntem aici să vă susținem

Infrastructură de rețea, outsourcing, suport 24/7 și depanare – avem grijă de toate. Noi înțelegem că fiecare companie are nevoi diferite, de aceea serviciile noastre sunt concepute pentru a vă găsi o soluție care este perfect adaptată felului în care Dvs. conduceți afacerea.

Obțineți transparență în operațiunile Dvs.

Preluați controlul asupra unităților de vânzare și gestionați toate verigile din lanțul de aprovizionare: drumul de la fabrică sau depozit, departamentul de vânzări, gestionare, contabilizare și salarizare. Soluția noastră de supply chain management, integrat cu funcții de bază ERP vă permite să planificați cererea clienților, să optimizați procesele și să livrați calitate la timp. O imagine completă asupra operațiunilor Dvs. vă va permite să îndepliniți nevoile clienților și astfel veți fi cu cel puțin un pas înaintea concurenței.

Cum vă va ajuta Supply Chain Management în satisfacerea clienților Dvs?

Point-of-sale

POS-ul este punctul de contact cu clienții Dvs. Maximizarea experienței clientului este un factor cheie. Integrat cu module de inventar și financiar sistemul nostru POS vă va permite să ajustați prețurile, să puneți în aplicare noi procese de afaceri, sisteme de reduceri și promoții.

Warehouse Management

Optimizați procesele de depozitare și distribuție, activitățile logistice. Reduceți costurile și îmbunătățiți eficiența prin optimizarea utilizării activelor bazate pe un sistem integrat de operațiuni inbound și outbound.

Aprovizionare și stocuri

Egalizați cererea cu oferta, gestionați comenzile, integrate cu inventarul și cu modulele financiare astfel încât să puteți înregistra comenzile și gestiona plățile. Gestionați depozitul pe baza previziunilor de inventar, cereri și vânzări.

Finanțe

Obțineți o imagine cuprinzătoare a tuturor operațiunilor Dvs din punct de vedere financiar. Soluțiile noastre ERP de management financiar integrate cu managementul lanțului de aprovizionare vă oferă vizibilitate în operațiunile Dvs.

Vindeți peste tot

Avem soluții pentru ca afacerea Dvs. să funcționeze și pe internet. Fiți la dispoziția clienților Dvs. nu numai în interiorul magazinului, ci și pe web și pe platformele mobile.

Suntem aici să vă susținem

Infrastructură de rețea, outsourcing, suport 24/7 și depanare – avem grijă de toate. Noi înțelegem că fiecare companie are nevoi diferite, de aceea serviciile noastre sunt concepute pentru a vă găsi o soluție care este perfect adaptată felului în care Dvs. conduceți afacerea.

Adaptați-vă la schimbări în modul cel mai eficient

Zona de producție este cel mai important aspect al organizației Dvs. Sistemele noastre de gestiune economică integrate, concepute special pentru operațiunile de producție, vă vor permite să aveți o imagine de ansamblu a organizației Dvs., să identificați oportunități și să acționați în direcția lor. Optimizați procesele și reduceți costurile în timp ce maximizați profitul. Acest lucru necesită o coordonare a întregii organizații, de la top management până la producție.

Cum vă ajută Managementul Producției să coordonați toate procesele?

Gestiunea comenzilor

Corelați oferta cu cererea, gestionați planificarea, livrarea comenzilor și conectați vânzările la cererile de producție.

Gestiunea depozitului

Optimizați procesele de depozitare și distribuție, acivitățile logistice, reduceți costurile și îmbunătățiți eficiența prin optimizarea utilizării activelor bazat pe un sistem integrat de operațiuni inbound și outbound.

Aprovizionare și stocuri

Egalizați cererea cu oferta, gestionați comenzile, integrate cu inventarul și cu modulele financiare astfel, încât să puteți înregistra comenzile și gestiona plățile. Gestionați depozitul, pe baza previziunilor de inventar, cereri și vânzări.

Planificarea producției

Vizualizați inventarul, cererea și necesarul de producție. Operațiunile de producție vor fi integrate cu planificarea și livrările cu scopul de a ajusta toate operațiunile Dvs. pentru a optimiza resursele și a reacționa eficient la schimbări.

Finanțe

Obțineți o imagine de ansamblu a tuturor operațiunilor financiare. Soluțiile noastre ERP de management financiar integrate cu managementul producției vă oferă vizibilitate deplină asupra operațiunilor Dvs.

Suntem aici să vă susținem

Infrastructură de rețea, outsourcing, suport 24/7 și depanare – avem grijă de toate. Noi înțelegem că fiecare companie are nevoi diferite, de aceea serviciile noastre sunt concepute pentru a vă găsi o soluție care este perfect adaptată felului în care Dvs. conduceți afacerea.

Suntem partenerul Dvs. pentru ca afacerea Dvs. să ofere servicii profesioniste

Clienții Dvs. se așteapta să oferiți servicii excelente într-un timp scurt și cu costuri minime. În scopul de a gestiona toate aspectele legate de managementul de proiect trebuie să folosiți o soluție care integrează managementul financiar cu operațiunile specifice, iar procesele specifice necesită soluții specifice. Suntem aici pentru a vă oferi o platformă care suportă toate operațiile Dvs. și vă ajută în creșterea afacerii.

Cum vă ajută Cosys ERP la managementul proiectelor?

Înțelegeți perspectiva financiară

Obțineți o imagine cuprinzătoare a tuturor operațiunilor Dvs. financiare. Soluțiile noastre ERP integrat vă oferă vizibilitate asupra tuturor operațiunilor.

Managementul proiectelor

Oferim soluții profesioniste pentru industria de servicii, integrând procesele de specialitate și fluxurile de lucru în managementul proiectelor prin sisteme SharePoint 2013.

Suntem aici să vă susținem

Infrastructură de rețea, outsourcing, suport 24/7 și depanare – avem grijă de toate. Noi înțelegem că fiecare companie are nevoi diferite, de aceea serviciile noastre sunt concepute pentru a vă găsi o soluție care este perfect adaptată felului în care Dvs. conduceți afacerea.

Cerințele speciale necesită soluții speciale

Având 25 ani de experiență în furnizarea de software economic pentru sectorul public, înțelegem toate provocările cu care se confruntă organizațiile publice. Ne-am ocupat de aceste probleme pe mai multe nivele – de la cerințele de software ale unei grădinițe până la Secretariatul General al Guvernului Român. Noi știm ce este necesar pentru a simplifica munca Dvs.

Cum vă ajută soluțiile de software Cosys administrarea în sectorul public?

Dezvoltate specific pentru Sectorul Public

Soluțiile noastre specializate permit administrarea mai eficientă și includ: contabilitate – management financiar – managementul capitalului uman – administrarea activelor – registru de programe specifice (agricultură, social, familiar)

Integrat

Conectarea diferitelor departamente pentru a evita erorile, a optimiza procesele și de a îmbunătăți colaborarea.

Suntem aici pentru a vă sprijini

Munca noastră nu se termină în momentul implementării, abia atunci începe cu adevărat. Oferim suport complet, training și personal prin outsourcing – toate pentru a asigura funcționarea optimă a instituției publice.

Pe baza programelor de contabilitate, gestiune şi salarizare aflate în portofoliul COSYS la începutul colaborãrii şi implementate la firma noastrã, s-a dezvoltat un sistem de management financiar foarte util în fundamentarea deciziilor de conducere a Tega SA. tega

Toth Birtan Csaba

In urma cooperari cu Cosys a fost implementat un nou concept de retail- implementarea continua, sa raspunda deplin nevoilor consumatorului.

Pentru Trilak, țara este organizatoric împărțită pe regiuni, cu propria reţea de distribuţie şi agenţi de vânzări. Există 2 depozite care stau la dispoziţia clienţilor cu stocuri permanente de marfă.

COSYS este partenerul Tega SA din anul 2011 atât ca prestator de servicii soft cât şi ca furnizor şi prestator de servicii de întreţinere hard.